Ka qenë një dekadë magjepsëse e makinave konceptuale. Këta janë shembujt më emocionues që kemi parë në historinë e kohëve të fundit dhe ne do të donim t’i shihnim të gjithë ata të hyjnë në prodhim.
1. Mazda RX-Vision
Mazda pëlqen të ngjallë thashethemet për një makinë të re me motor rotary . Në vitin 2015, vetëm tre vjet pas përfundimit të RX-8, Mazda filloi përsëri ciklin me konceptin e saj të mrekullueshëm RX-Vision. Fatkeqësisht, ne nuk do të shohim më kurrë një motor rotary që i jep lëvizje një makine te re të prodhuar.
2. Renault Trezor
Renault tregoi një koncept të gjatë e të hijshëm GT me dy vende në 2016. Është një makinë koncept në kuptimin më të plotë, që përfaqëson një petal në strategjinë e projektimit Life Flower të kompanisë franceze. Përveç përjetësimit të stereotipeve franceze, tenda e Trezorit ngrihet për hyrje dhe shoferi dhe pasagjeri duhet të ngjiten. Megjithatë, pika kryesore për ne është dritarja e mbështjellur. Shpresojmë se do të bëhet një gjë për këtë makin koncept në një të ardhme jo shumë të largët.
3. Volkswagen Atlas Tanoak
Fouristrada me një shasi kamioni mund të jetë gjëja tjetër e madhe, dhe Hyundai është i pari në treg me Santa Cruz të vogël. Por në vitin 2018 Volkswagen tregoi konceptin e tij Atlas Tanoak, duke e përshkruar atë si “një kamionçinë progresive, habitati i të cilit janë hapësirat e hapura të Amerikës së Veriut”. Është emëruar pas një peme të gjetur në bregun e Paqësorit të SHBA-së, duke përfshirë rreth Santa Cruz. Duket se prodhuesit e automjeteve kanë menduar seriozisht për kamionë më të vegjël, më të përqendruar në kohën e lirë për disa kohë, dhe Volkswagen Atlas do të ishte i mrekullueshëm.
4. Audi skysphere
Nëse e ardhmja është autonome, Audi ka një përgjigje për entuziastët. Siç e dimë, ngarja në trafik është e mërzitshme. Skysfera është një koncept elegant i konvertueshëm i veshur me pëlhurë që po ndryshon formë në varësi të faktit nëse është në modalitetin autonom ose në modalitetin manual të drejtuesit. Në modalitetin e shoferit njerëzor, kapaku, parafango dhe rrotat e përparme tkurren me 9,8 inç për të zvogëluar gjatësinë dhe bazën e rrotave të makinës. Ndryshimi është i ngjashëm me kalimin nga një Audi A8 në një RS5 Coupe ndërsa timoni dhe pedalet përshtaten. Duke shtuar eksitimin, koncepti fuqizohet nga një motor i vetëm në boshtin e pasmë që gjeneron 624 kf dhe 553 lb-ft çift rrotullues.
5. Nissan IDX
Nissan IDX përfaqëson zhgënjim pasi Nissan dëshironte të vinte në prodhim modelin retro sportiv me diferencial të pasme, por nuk mundi të krijonte një rast biznesi për një fabrikë të re për ta ndërtuar atë. Problemi është se fabrika e vetme e Nissan-it që mund të përballonte motorët me montim gjatësor dhe prodhimin e diferencialit të pasm dhe/ose me të gjitha rrotat tashmë kishte ndërtuar GT-R dhe 370Z në atë kohë. Ajo kohë ishte viti 2013, dhe koncepti ende duket po aq i mirë sa atëherë. Ndoshta është koha që Nissan të rishikojë idenë nëse R35 GT-R nuk do të kthehet për një vit tjetër.
6. Genesis Mint
“Koncepti Mint shkëput dimensionet fizike të automjetit nga pozicionimi i tij si një produkt premium, duke e përkthyer makinën e qytetit të së kaluarës në të sotmen,” tha Luc Donckerwolke në Auto Show 2019 në Nju Jork. “The Mint Concept është brisku i një stilisti Occam që na sfidoi të vizualizonim një interpretim të zvogëluar të estetikës sonë të veçantë.”
7. Porsche 917 Racer Concept
Nëse je dikush që ndjek makina konceptuale dhe nuk e njeh Porsche 917 Racer Concept, mos u shqetëso. Ishte një studim i bërë nga “një ekip i vogël projektuesish dhe inxhinierësh” në vitin 2013. Është gjithashtu koncepti më pak i plotë në këtë listë pasi është thjesht një model balte. Porsche thotë se nuk u krye asnjë punë më tej për shkak të hyrjes së saj në klasën LMP1 të Kampionatit Botëror të Qëndrueshmërisë FIA në 2014. Pikërisht atëherë u vendos në ruajtje dhe u harrua deri në 50 vjetorin e makinës origjinale të garës 917. Lloji i konceptit dhe numri i garave janë marrë drejtpërdrejt nga 917 fitues i Le Mans, i cili vendosi ritmin për angazhimin e Porsche në gara.
8. GFG Style Kangaroo
I zbuluar në Motor Show në Gjenevë 2019, GFG Style Kangaroo nuk do të hyjë kurrë në prodhim, gjë që është turp. Në sipërfaqe, duket si një supermakinë standarde e projektuar në një tunel me erë dhe me disa lulëzime për të treguar se është italiane. Megjithatë, është një automjet rrugor dhe një automjet jashtë rrugës. Në modalitetin Racing, ai ka një distancë prej 5,5 inç nga toka. Në modalitetin “Rrugë”, ai ndodhet 7,5 inç nga toka. Megjithatë, nëse doni të dilni jashtë rrugës me ato goma të mëdha të trasha, atëherë ajo rritet në 10,2 inç – vetëm një inç ose më pak se një Land Rover Defender në mjedisin e tij më të lartë. Sipas stilistit Giorgetto Giugiaro dhe djalit të tij Fabrizio, Kanguri ka të bëjë me kalimin midis pistave, rërës, dheut dhe borës për të qenë lodra më e mirë.
9. Peugeot e-Legend Concept
Peugeot tregoi e-Legend si një makinë elektrike me teknologji të avancuar autonome në Motor Show 2018 në Paris. Ashtu si Audi, Peugeot e sheh makinën e tij si një vetë-drejtues që mund të drejtohet edhe vetë. Megjithatë, e-Legend është pak më realist, deri në 456 kuaj fuqi dhe 590 lb-ft çift rrotullues që shpërndahen në të katër rrotat dhe shpejton nga 0-62 mph në më pak se 4 sekonda përpara se të arrijë në 137 mph. Është gjithashtu absolutisht e mrekullueshme.
10. Mercedes-Maybach Vision 6 Cabriolet
Shumë koncepte moderne rikthehen në lavditë e mëparshme dhe ndonjëherë është e vështirë të thuash se sa ka të bëjë me nostalgjinë dhe sa ka të bëjë me marrjen e një luge sheqer për të ndihmuar që lëvizja elektrike të zbresë. Në këtë rast, katër motorë elektrikë japin 750 kuaj fuqi në rrotat e një makine me dy vende me gjatësi pothuajse 4 metra. Dhe disi, versioni kabriolet i Mercedes-Maybach Vision 6, i zbuluar në Pebble Beach në vitin 2017, është edhe më i bukur se coupe. Gjithsesi nga jashtë. Brenda është pak e vështirë për shijen tonë.
Discussion about this post