Nissan dhe partneri i saj i motorsportit NISMO kanë zbuluar motorin që do të shfaqet në makinën e tij të garave të elektrizuar ZEOD RC 2014, e cila do të konkurrojë në hyrjen eksperimentale Garage 56 në 24 Orët e Le Mans. Motori është një turbocharged 1.5-litër tre-cilindër nxjerr një fuqi të jashtëzakonshme prej 400 kuajsh fuqi, por ajo që është më mbresëlënëse është se motori peshon vetëm 40 kilogram.
Motori është i koduar me emrin DIG-T R dhe përveç vlerësimit të fuqisë së tij maksimale prej 400 kuaj-fuqi, ai gjithashtu zhvillon një maksimum 280 tourqe – numra që e bëjnë atë pothuajse të krahasueshëm me disa motorë V-8 ende në treg. Në një raport prej 2.5 kuajfuqi për kilogram, motori i ri madje ka një raport më të mirë fuqi-peshë sesa motorët e rinj V-6 me 1.6 litra turbocharge që do të përdoren në Formula 1 këtë sezon.
Në ZEOD RC, motori do të jetë pjesë e një sistemi të avancuar hibrid plug-in. Nissan thotë se shoferi do të jetë në gjendje të kalojë midis energjisë elektrike dhe benzinës, dhe bateritë do të ngarkohen përmes frenimit rigjenerues. Të dy termocentralet elektrikë dhe benzinë kalojnë përmes të njëjtës kuti ingranazhi me pesë shpejtësi që transferon fuqinë në tokë nëpërmjet gomave Michelin.
Për çdo orë që garon ZEOD RC, Nissan thotë se makina do të jetë në gjendje të përfundojë një xhiro të Circuit de la Sarthe të Le Mans 8.5 milje vetëm me energji elektrike. Kjo do ta bëjë atë makinën e parë garash në histori që përfundon një xhiro në një formë të sanksionuar të motorsportit me zero emetime.
Discussion about this post