Ndoshta nuk do ta shihni kurrë një Koenigsegg Regera me 1.489 kuaj fuqi në rrugë. Ata kushtojnë miliona dollarë dhe nuk është se CEO Christian von Koenigsegg po ndërton shumë të tilla (të gjitha 80 janë shitur). Pra, kur shohim një në video performuar në pistë, ne gjithmonë mbajmë shënime. Pista quhet nga Ring Knutstorp, një pistë e lica ndodhet në në Kagerod, Suedi.
Si rifreskim, Regera vjen me një V8 5.0-litër V8 me dy turbo dhe tre motorë elektrikë. Përveç gjithë asaj fuqie, blerësit marrin 1,475 lb-ft torque, një kohë 0-60 mph më pak se 3 sekonda dhe një shpejtësi maksimale prej 410 kmh. Në fakt, Regera mban rekordin botëror për shpejtësinë 0-400-0 kmh. Makinës iu deshën 36.44 sekonda.
Në këtë klip Koenigsegg, vetë krijuesi, është me makinën e tij Koenigsegg, si dhe një nga shoferët e tij të provës. Ai përmend se Knutstorp shihet si një mini Nurburgring, me shumë kthesa të valëzuara dhe gjithëpërfshirëse. Ai thotë se nuk është një pistë me shpejtësi të lartë, por më shumë për trajnim.
Për Koenigsegg cdo xhiro është një shans për të thyer një rekord botëror. Pista 1.29 milje, 14 kthesa ka parë disa xhiro mbresëlënëse nga makina të tilla si McLaren Senna, Caterham R500 dhe BAC Mono. Regera i hoqi të gjithë me një kohë prej 1 minutë, 3.84 sekonda.
Koenigsegg thekson se Regera është një makinë grand touring , “me më shumë komoditete” sesa pjesa tjetër e makinave të Koenigsegg. Madje vjen me Apple CarPlay! Ai gjithashtu vëren se pas 30 ose 40 xhiro gomat janë veshur në mënyrë të barabartë. Në fakt, 30 sekondat e fundit të videos është ekipi i pistes që merr temperaturat e gomave, gjë që duhet ta bëni menjëherë pasi të dilni nga pista për një lexim të duhur.
Në rrugën e duhur, Regera duket çuditërisht e lehtë për tu drejtuar. Ajo ka një kamjo me një shpejtësi të vetme, me lëvizje të drejtpërdrejtë, kështu që ne as nuk dëgjojmë apo shohim ndonjë boshllëk në fuqi. Por tingëllon mrekullueshëm si një V8 5.0-litër amerikan, me përjashtim të turbos. Ishte vëtem një xhiro e shkurtër, kështu që prisni per të tjera update.
Discussion about this post